ون ونڈو احساس پالیسی کے تحت ہر ضلع میں ون ونڈو سنٹر کھولا جائے گا، ڈاکٹر ثانیہ نشتر

اسلام آباد۔: وزیراعظم عمران خان نے ون ونڈو احساس پالیسی کی منظوری دے دی ہے، ہر ضلع میں ون ونڈو سنٹر کھولا جائے گا۔ تخفیف غربت و سماجی تحفظ ڈویژن کی جانب سے ہفتہ کو جاری پریس ریلیز کے مطابق ڈاکٹر ثانیہ نشترنے کہا ہے کہ وزیراعظم عمران خان نے ون ونڈو احساس پالیسی کی منظوری دے دی ہے۔ ڈاکٹر ثانیہ نشتر نے کہا کہ”ون ونڈو احساس پالیسی کامقصد ون ونڈو۔ون سٹاپ شاپ کے ذریعے خدمات کی فراہمی ”ہے۔ احساس کی جامع حکمت عملی تحت”ون ونڈو احساس” (پالیسی نمبر 4) کی تشکیل کو ایک سنگل ونڈو کے ذریعے ایک سے زائد احساس پروگراموں کی ترسیل کے قابل بنانے اور سماجی تحفظ کے پروگراموں میں مسائل کو حل کرنے پر توجہ مرکوز کی گئی ہے۔ پالیسی میں چھ سیٹ شامل ہیں پہلا سیٹ ایک اسٹاپ شاپ ، احساس فزیکل سنٹر، دوسرا بیک آفس ڈیجیٹل انٹرفیس، تیسرا ایک ڈیجیٹل انفارمیشن اور سروس پلیٹ فارم اورچوتھا سیٹ جزو ایک موبائل ایپ ہے۔ پانچواں جزو مربوط ڈیٹا بیس ہے اور آخر میں ، احساس ون ونڈو بینیفشریری سلیکشن اور ٹارگٹنگ پالیسی ہے۔

اجتماعی طور پر ، ون ونڈو پالیسی کے چھ ستون مختلف عملدرآمدی اداروں کے پیش کردہ مختلف پروگراموں میں ہم آہنگی میں اضافہ کریں گے اورمستحقین کے تجربے کو بہتر بنائیں گے جبکہ فزیکل ون ونڈو سینٹرز ، ای پورٹل اور ایپ افراد کو فلاحی خدمات تک بہتر رسائی ، کراس آرگنائزیشن ڈیٹا شیئرنگ اور مستحقین کی شفاف نشاندہی میں مدد دے گی۔ آخر میں ، پروگرام کے اوورلیپس کو ہٹانے سے خدمات کی رسائی کو وسائل کی دوبارہ تقسیم کے ذریعے غیر اہداف شدہ آبادیوں میں وسعت دی جائے گی۔پالیسی کا ایک حصہ ، ون ونڈو فزیکل احساس سینٹرز ون سٹاپ شاپ ہوں گے تاکہ احساس کے تمام پروگراموں کو ایک چھت کے نیچے ضم کیا جا سکے۔ مراکز مستحقین کو احساس کے تمام فوائد اور ان کے لیے ایک جگہ پر دستیاب خدمات کے بارے میں معلومات حاصل کرنے کی اجازت دیں گے۔ پہلا پروٹو ٹائپ حال ہی میں ستارہ مارکیٹ ، اسلام آباد میں کھولا گیا ہے۔ احساس کے ون ونڈو فزیکل سینٹر تمام 154 اضلاع میں کھولے جائیں گے۔دوسرا حصہ انٹیگریٹڈ بیک آفس ڈیجیٹل انٹرفیس ہے ، جو احساس ایکوسسٹم میں کام کرنے والے تمام افراد کو مناسب روابط اور وسائل تک رسائی فراہم کرے گا۔ تیسرا ، احساس ونڈو ڈیجیٹل شروع کیا گیا ہے۔

یہ ون اسٹاپ شاپ ہے جو احساس سے متعلق تمام معلومات اور خدمات کے لنکس فراہم کرتی ہے۔ ای پورٹل ہر ایک کے لئے دستیاب ہے اور اردو میں معلومات فراہم کی گئی ہیں ، جس سے مستحقین کے لیے بے حد آسانی ہوگی۔احساس ونڈو کا چوتھا حصہ ایک ایسی ایپ ہے جو ڈیجیٹل پورٹل پر معلومات کا آئینہ دار ہے لیکن ایپ کے علاوہ یہ سروس سائٹس کے مقامات کی نشاندہی کرتی ہے۔ لنگر ، پناہ گاہ ور ادائیگی کی جگہیں۔ احساس ایپ کا محدود ورڑن گوگل پلے سٹور پر دستیاب ہے۔ احساس ڈیجیٹل کے ایکو سسٹم کی عکاسی کے لیے اسے وسعت دی جارہی ہے۔احساس کی قومی سماجی و اقتصادی رجسٹری 2021 کے لیے اپ آئی آرکیٹیکچر ‘ون ونڈو احساس’ کا پانچواں ستون ہے۔

اس سروے کے ساتھ ، جو کہ ملک بھر میں اس وقت 97.7 فیصد مکمل رجسٹری بنا رہا ہے ، احساس تخفیف غربت وسماجی تحفظ ڈویژن کے تحت تمام عملدرآمدی اداروں کے لیے ڈیٹا شیئرنگ اور ڈیٹا تک رسائی کی خدمات کھولنے کے اپنے منصوبوں کو مضبوط بنا رہا ہے۔ ڈیٹا شیئرنگ کی جائے گی۔ انٹیگریٹڈ ڈیٹا بیس احساس ونڈو ٹارگٹنگ پالیسی کو اپنانے میں سہولت فراہم کرے گا ، جو احساس ایکو سسٹم میں ہدف بندی کو پیش گوئی ، شواہد پر مبنی ، شفاف اور موثر بنائے گی۔ احساس کے تحت تمام سماجی و معاشی اہداف پراکسی مینز ٹیسٹ استعمال کریں گے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں